Jeg har været ekstremt glad for samarbejdet med MyrthueLarsen.

I et marked, hvor det er svært at larme, skal du gøre noget ekstraordinært, men uden at det bliver for anderledes. MyrthueLarsen har været rigtig gode til at holde en høj, kreativ standard, men stadig med fokus på, at det skal kunne sælges. Vi har fået et komplet medieunivers med en masse karakterer at arbejde med og en masse kreative tangenter at spille på, som vi aldrig har haft før.

Det er reklame, som passer til den kerneydelse, der skal leveres; den virksomhed, der skal sælge den; og det publikum, der skal købe den. Det forhold har MyrthueLarsen været sindssygt dygtige til at forstå og levere på. Og så har samarbejdet været lige i skabet!

Anders Rønnebech Jensen, Direktør, Customer Service Management

 

Arbejdet for konsulenthuset Westergaard har bestået i at redesigne elementer til deres grafiske linje.

I samarbejde med firmaets direktører og konsulenter har vi gentænkt det visuelle udtryk i deres illustrationer og stil. Blandt andet har vi skabt Leif, firmaets maskot for kundeserviceledelse.

Alle tegninger er lavet digitalt og brugt i forbindelse med markedsføring eller undervisning for Westergaard. Vi har brugt en let, tegneserieagtig streg og givet den masser af kulør. Vi ville nemlig ikke ligne de stock photos, som man ofte ser blive brugt på salgsmateriale og brochurer.

 

Produktblade

MyrthueLarsen har illustreret en række produktblade for kundeserviceydelser og -kurser. Til hvert produktblad har vi designet en forside og en bagside ud fra devisen om en problematisk situation (set-up) og det resultat, man får, hvis man tager kurset (pay-off). 

 

 

 

 

White papers

 

En anden opgave, vi har løst for Westergaard, er firmaets white papers om specifikke elementer i kundeserviceledelse og -drift. White paperet fungerer som en gratis appetitvækker til de kurser og konsulentydelser, som Westergaard sælger. 

Vi blev grundigt briefet af direktøren for Customer Service Management-afdelingen om white paperets emne, men fik så ellers frie hænder til at fortælle med både tekst og tegninger.

Vi har haft fokus på at skabe en sammenhængende fortælling, hvor tekst og tegninger spiller sammen. Udover Westergaards egne konsulenter har vi blandt andet brugt Dan Pink, Danmarks Statistik og Rambøll Management som kilder.

 

 

Udstillingsmateriale

I forbindelse med en konference har vi hjulpet Westergaard med at skabe blikfang på deres stand. Det indebar en “life sized” udgave af deres maskot, Leif samt nogle små bordfigurer. Alle figurene var selvfølgelig kendt fra markedsføringsmaterialet.

 

 

 

Westergaard